مارکت لاو


لطفاً منتظر بمانيد...
مارکت لاو - قالب رزبلاگ
ويرايش و طراحي قالب رزبلاک مارکت لاو

عکس گذاشتن روی پوشه های ویندوز

....

نام مطلب
عکس گذاشتن روی پوشه های ویندوز
تاريخ ايجاد
دوشنبه 11 آذر 1398
نويسنده
admin
بازديد
1113 مشاهده
نظرات
0
امتياز
.. ارتباط با ما..؟

عکس گذاشتن روی پوشه های ویندوز


 

سلام و خسته نباشید خدمت دوستان و کاربران گلم

این جلسه راجب نرم افزار عکس گذاشتن روی پوشه های ویندوز میخوایم صحبت کنیم

و طریقه صحیح رو به همراه ویدیو کامل به شما آموزش بدیم

خوب اینکار اصلا چه سودی داره

اول : اینکه کسانی که عاشق نظم هستن به سیستم بسیار نظم می بخشه

دوم : اینکه شکل ظاهری پوشه های ویندوز زیباتر میشه

خیلی کاربرد های دیگر هم داره که خودتون بعد از انجام آن بهش پی خواهید برد

اگر علاقمند به شخصی سازی ویندوز دارید تا آخر موضوع با ما همراه باشید ...

 

 

 

به پوشه ها رنگ بزنید

برای عوض کردن رنگ پوشه ها از نرم افزار folder maker free استفاده می کنیم. این برنامه ها به شما اجازه میدهد تا رنگ هایی را برای پوشه های خود اختصاص دهید. و یا نماد های را برای نشان دادن اهمیت ان اضافه کنید.آموزش folder maker free ابتدا برنامه را دانلود و نصب کنید حالا بر روی هر فولدری که راست کلیک کنید گزینه mark folder را می بینید. از mark folder گزینه more icons را بزنید.

 

 

در اینجا سه تب colors, main و user icon را می بینید. از تب color می توانید رنگ فولدر را عوض کنید و از تب main می توانید علامت و نمادهایی را بر روی فولدر قرار دهید.و اگر بر روی تب user icons کلیک کنید انواع مختلفی از گزینه های دیگر را خواهید یافت اما همه اینها مناسب پوشه ها نیستند و بهتر است برای جلوگیری از سردرگمی از انها استفاده نکنید.

 

 

با زدن restore default تمام تغیبراتی که انجام داده اید به حالت پیش فرض بازمی گردد.نتیجه نهایی را در تصویر زیر می بینید.

 

 

تغییر آیکونبه جز تغییر رنگ در فولدر می توانیم ایکون فولدر را به طور کامل عوض کنیم و به جای پوشه آیکون دیگری را انتخاب کنیم.برای تغییر آیکون روی فولدر مورد نظر راست کلیک کنید و گزینه Properties را بزنید و از پنجره ی باز شده تب customize را بزنید و سپس از Folder Icons گزینه Change Icon را بزنید.

 

   

در پنجره  باز شده لیستی از ایکون های پیش فرض خود ویندوز را می بینید که میتوانید آن ها را انتخاب کنید.

 

 

ساخت آیکوناگر لیست آیکون های پیش فرض برای شما جالب نبود میتوانید خودتان آیکون بسازید یا از آیکون و تصاویر مورد علاقه خودتان استفاده کنید.اگر به دنبال آیکون می‌گردید می‌توانید به سایت FlatIcon  بروید. این سایت  بسته‌های آیکون را با کیفیت بالا و به شکل رایگان در اختیار شما قرار می‌دهد.

 

 

آیکون مورد نظرتون را با فرمت PNG و سایز ۱۲۸*۱۲۸  دانلود کنید (البته سایز آن بستگی به خودتان دارد ولی ما این سایز را پیشنهاد می کنیم) و ترجیحا از تصاویر رنگی به عنوان آیکون استفاده کنید و تصاویر سیاه و سفید را به عنوان آیکون دانلود نکنید تا مشکلی هنگام تنظیم تصویر به عنوان آیکون پیش نیاید.

 

 

تبدیل فرمت:ویندوز برای آیکون‌ها از فرمت تصویری ICO استفاده می‌کند. بنابراین شما باید آیکونی را که با فرمت PNG دانلود کرده اید را به فرمت ICO تبدیل کنید. برنامه ها و منابع و آنلاین زیادی هستند که به شما اجازه می‌دهند تا تصاویر JPG یا PNG خود را به فایل‌های ICO‌  تبدیل کنید. یکی از این منابع، سایت Converthub است که رابط آن ساده بوده و تغییر فرمت در آن به راحتی انجام میشود. (از سایت Online-Convert هم میتوانید برای تبدیل فرمت به صورت آنلاین استفاده کنید.)برای تغییر فرمت آیکون مورد نظر به فرمت ICO وارد سایت شوید و بعد برای وارد کردن عکس روی دکمه Browse کلیک کنید و به محل قرار گرفتن عکس خود که بر روی هارد هست بروید و آن را انتخاب کنید. همچنین اگر عکس مورد نظر شما در اینترنت هست میتوانید آدرس آن را در قسمت URL of the Image: وارد کنید.و از قسمت Convert To چک باکس ico. را بزنید و مقدار ico Size. را روی ۱۲۸*۱۲۸ قرار دهید و در پایان Security Code را بنویسید و Convert را بزنید.

 

 

سپس بعد از Convert یک عکس مانند عکس زیر برای شما ظاهر میشود که برای دانلود و نمایش باید مطابق شکل زیر روی این گزینه کلیک کنید.

 

 

آیکون‌ها با فرمت ICO را در پوشه‌های خود ذخیره کنید و در مکانی به صورت دائمی نگه دارید. تغییر مکان فایل‌های آیکون پس از اجرای آن‌ها ممکن است اشکالاتی به وجود آورد.توجه داشته باشید در صورتی که از این سایت برای تغییر فرمت استفاده کنید در هر روز فقط  پنج بار می توانید به صورت رایگان تغییر فرمت انجام دهید.حالا برای تنظیم عکس به عنوان آیکون همانطور که قبلا گفته شد روی فولدر مورد نظر راست کلیک کنید و گزینه Properties را بزنید و از پنجره ی باز شده تب customize را بزنید و سپس از Folder Icons گزینه Change Icon را بزنید. و این بار در پنجره ی باز شده Browse را بزنید و تصویر با فرمت ICO را انتخاب کنید تا به عنوان آیکون تنظیم شود

 

.

حتی اگر مایل نبودید از این آیکون ها استفاده کنید و خواستید از تصاویر شخصی خودتان به عنوان آیکون استفاده کنید فقط کافی است تصویر مورد نظرتون رو طبق روش بالا که گفته شد به فرمت ICO تبدیل و به عنوان آیکون تنظیم کنید

.

برای مشاهده بیشتر کلیک کنید ...

عکس گذاشتن روی پوشه های ویندوز

....

ارسال نظر براي اين محصول


کد امنیتی رفرش

محصولات مرتبط
سوالات متداول
مشاهده همه

بله، شما ميتوانيد از يک محصول به تعداد زياد و يا چند محصول مختلف را به صورت همزمان سفارش دهيد.

تمامی محصولاتی که در سايت با عنوان موجود نمايش داده شده و برای آنها قيمت تعيين شده است.

بسته به نوع کالا گارانتی ها نيز متفاوت است. در صفحه مخصوص هر محصول نوع گارانتی آن ذکر شده است. برخی از کالاها ممکن است هيچگونه گارانتی نداشته باشند اما تمامی محصولات مشمول بازگشت 7 روزه کالا تحت شرايط معين خواهند شد.

سفارش کالا در تمامی روزهای سال به صورت 24 ساعته امکان پذير است.

سفارش های ثبت شده برای شهرستان، تا ساعت 11 ظهر در همان روز ارسال ميشود. بسته به فاصله شهر از تهران حدود 24 تا 48 ساعت از زمان ارسال، کالا به دست مشتری ميرسد. سفارش های ثبت شده برای شهر تهران که تا ساعت 12 هر روز ثبت شود در همان روز کاری در بازه زمانی 14-20 به دست شما ميرسد، همچنين ميتوانيد در صورت نياز با تماس با پشتيبانی درخواست ارسال با الوپيک را ثبت کنيد تا سفارش شما با پيک اختصاصی و به هزينه خود شما به صورت فوری ارسال شود.

ورود به همه سوالاتی که میخوای بپرسی ؟

سبد خريد 0


سلام . خدمت کاربران عزيز !
خريد محصولات ما به 3 حالت صورت ميگيريد
حالت اول : لطفا از لينک زير براي ما پيغام بگذاريد


حالت دوم : ارسال پيامک به شماره تماس


حالت سوم : ارسال پيامک به کانال ما در




در صورت دریافت پیام با شما تماس خواهيم گرفت
با تشکر از همراهی شما در مارکت لاو